Ne İsterim ki Allah’ tan Daha Başka?

Paylaş; başkaları da faydalansın!

yalnız değilsinNe hiçbir yer,

Ne de hiçbir şey benim olsun,

Ama birkaç, hani harbi, yani dost gibi dostum var ise yanımda,

Beni ağız alışkanlığından değil, şöyle ruhu ile harbiden seven sevdiğim de bana sevgi ile atan kalbi ile sıcacık, koynumda ise,

Yani gerçekten yalnız değil isem,

 “ Niye uzattım harbi ile, yani ile, gerçekten ile?

Çünkü; kalabalık ortamların tam ortasında olup da, tanınmadığın kişilerin bulunduğu ortamı kastetmiyorum sadece, arkadaşlarının bulunduğu ortamlarda bile, insanın kendisini kimselerin sanki görmediği, duymadığı, yol vermezse dahi içinden geçilip gidilebilecek hayalet gibi yabancı zannettiği zamanlarda var, aile olup da iki kişilik yalnızlık yaşayanlarda yok değil, sizde hissetmişsinizdir veya hissediyorsunuzdur!

O yüzden yazdım yani, essahtan

Dostluk, sevgi, eşlik sahi anlamını bulsun,

Kafa karıştırmasın, anlamları anlaşılsın diye! “

Maaşım da rahatça geçimimi sağlıyor ise,

Ya da maaşım ile kendi ihtiyacımı rahatça karşılıyor isem…

Her yerde ben,

Olsam da olur olmasam da olur!

Her şey benim;

Olsa da olur, olmasa da olur!

Paylaş; başkaları da faydalansın!

One Response

Yorum/Düşünce/Soru

evlilik
Hz. Muhammed’in Evlilik İle İlgili Nasihatleri
dua
Hz. Muhammed Nasıl Dua Ederdi
barış
Hz. Muhammed ve İslamda Şiddet
Hz. Muhammed'in hayatı
BBC, Hz. Muhammed’in Hayatı, The Life of Muhammed, 3, Holy Peace, Kutsal Barış
Türkiye Cumhuriyeti İlelebet Payidar Kalacaktır
Atatürk Tarafından Kurulan Fabrikalar, Kurumlar ve Kuruluşlar
Atatürk’e Bu Kadar Saygının ve Sevginin Nedeni
19 Mayıs 1919 Ruhunu Unutmayalım
Düşünmek Suç Olamaz
Ben Tonya, I Tonya
La Casa De Papel Öğretileri
Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı, Mark Manson
Cargo
Anon
Yenilmezler Sonsuzluk Savaşı, Avengers Infinity War
Gizli Süperstar, Secret Superstar
Türkiye, Stockholm Sendromu, Türk’ün Seçimi
Türkiye Cumhuriyeti İlelebet Payidar Kalacaktır
Benzine Mazota Sessiz Zam
Ozan Arif Geçin Beyler Bitti Bu İş Şiiri
Şeker Portakalı, Jose Mauro De Vasconcelos
Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı, Mark Manson
Olağanüstü Bir Gece, Stefan Zweig
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, Stefan Zweig